April 13, 2010

Yg simple itu menyelerakan

Ye la kan , kadang² bila otak rasa semakin tepu,
saya mmg x bleh pikir nak masak apa
mula laa campak² je apa yg ada depan mata
x yah masak hebat² pun dah mkn bertambah hehehe
(mcm la selama ni msk hebat sgt , haibatttt ada lah ekeke)
so semalam adalah hari tepu saya ,
campak² goreng ikan bilis pedas berapi
-
sayur plak kacang botol jekkk
then dadar telur
mana kuah?
mana sup?
hahahaha yilekkk pochekkkk .
kalau tercekik silalah togok air kosong :-P
-
-
yg x bleh blah tu bleh plak saya mkn bertambah
demm u anak tekak .

7 komen uolls ::

ina mail said...

ikan bilis cam tu dapat makan ngan bubur nasi sedapnya.tambah ngan goreng lobak asin.mabeles.cam mana nak turunkan berat ni.khe khe

Jiejah @ Iza said...

ina
hahahahaha tu ler ,
camner ekkk nak kurus.
asyik ler ingat mkn huhhuhu

hajarus said...

paling xleh tahan hajar tengok ikan bilis berapi tu... makan ngan nasi panas2 sedapnyer kak.....

Jiejah @ Iza said...

hajar
hahahha tu la pun penyebab akak mkn bertambah cissssssssssssss ekekeke

puterikurekure said...

ikan bilis dan telur goreng tu faveret saya ok!

wahhh....baek nanti nak goreng ikan bilis ngan cili padi la. yummmyyyy!!!

Jiejah @ Iza said...

kurekure
haippppppppppp kata nak diet ekekeke ..

A.I said...

ACHOCHO!!!!!

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers