September 8, 2009

Menu berbuka day 15, 16 , 17 , 18

salammmmm ..
menu berbuka tuk 4hr , aku load sekali harung ekekekeke
ini menu day 15
salmon + sosej + terung + tomato ~ bakar
telor masin tuk lokong :D
sup daging + sayur
ini plak menu kat kg .. air asam yg mabelessss dan tentu bkn aku yg buat hehehe
sup tulang ~ edisi menternak lelemak
kerabu mangga sotong ~ ini aku buat ngehhhh !!!!
kacang botol buat ulam jek, petik depan rumah ..fuhhh freshhh .
ikan goreng
ini plak menu hari ahad .
aku mkn sorang² sbb lokong ada majlis berbuka kat surau :((
lauk aku import dr kg ..pepagi sebelum balik s.alam aku paksa² akak aku
masakkan ikan jelawat masak tempoyak.
pastu aku mkn ngan ulam kacang botol lagik. :D
semalam badan adalah sangat lemah ,
so hanya terdaya masak mee kuah b/pepper .
jadik la hehehehe



aku masih berjaya tidak menjejakkan kaki ke pasar ramadhan.
katakan tidak kepada param :-P



9 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

if i have to choose, mesti dish no. 1... simple and looks yummy.

ZARA 札拉 said...

Oh kak~

kamu sengaja kak~

sengaja~

huhuhu~

lapar!!

JiEjAh_DeEn said...

eddie
hahahaha x bleh piley , bleh tgk saja :D


zara
ooppppsssss ..mmg sengaja hehehe

mamarempit said...

kacang botol aku dh mati 2 pokok..tggl sepokok...harus disulam...huuu...

eynda said...

Jiejah suka masak ikan salmon ek....eynda baru 2 kali jejak kaki kat bazaar ramadhan tu ...tak masak la sejak tak sihat...kekadang beli kat restoran je....bila la nak ada mood memasak balik nih...

JiEjAh_DeEn said...

mama
hahahaha aku balik kg rembat kacang tuh , nak tanam sendiri sure segala pokok matik :P


eynda
hehehe kami satu famili giler salmon .. :D

SyaNa said...

sedapnye salmon tu
selalu gak ye ko beli salmon tu
aku takot tak kena tekak

JiEjAh_DeEn said...

syana
x cuba x tau ..hehehe cuba dulu :D
sedapppp weyy !!!

sayangsayangibu said...

mm...dapat dah men tuk petang nih...
apa lagi layan sup ngan air asam..
yeeehaa...tq yep....
cayang jie!!!

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers