April 9, 2010

Kurma Daging in d'kitchen

Semala masa dekat opis saya teringin sangat nak mkn asam pedas daging
dah plan bagus bagus punya , balik mesti masak
bahan pun semua dah ada ..siap terliur bagai bila teringat
tp bila balik rumah terus swing 360%
dr asam pedas ke kurma
apa kessss??
hhahaha.
-
-
btw saya lama betul x masak kurma² ni
padahal incik tan & adam suka sgt
saya je yg kurang sikit
last saya masak kurma sebelum raya haji last year
saya masak kurma lawankan dgn beriani
vavavavava lama tuuuu
dasar femalas punya pompuan!
so semalam puas hati tgk incin tan n adam makan
saya yg nafsu menggila pada awalnya terus mkn sikit
selamat gak ler kot
at least x le sy mentekedarah heheeh
-
tu je nak cerita

0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers