May 14, 2010

Ye lahhhh , mummy salah ...

Ada kemalangan kecil pagi tadi , kecilllll je hehehe
masa saya nak tutup pintu depan , saya terrrrrrrrrrrrr tutup sekali jari adam
kehekehkehekehhhh
alaaaaa saya tutp slowwwwww jek ,tp sebelum tutup tu dah terdetik dlm
hati , kalau terkepit jari dak kenit tu -sure sakit .
mmmpppp instinc mummy kuat kan ?
x pasal² betul terkepit padahal saya dah cukup hati²
itu namanya 'malang x berbau' huhu..
eeehhh sikit pun keluar airmata gak tau adam
cuak gak saya , dok gosok² then gerak² jari dia
ckp ngan dia x de apa² , mummy letak ubat ehhh?
angguk je dia ngan mata berair ;-P
see .. sungguh x de apa
zoom sketttt ,
tu yg jari lam watermark tu
nmpk merah kilat² sbb saya sapu minyak gamat
tp nakkkkkkkkkkkk juga balut² ..hekellehhhhhh
alolololooooooooooo tomei jek jari kene balut
ekekekke
lain kali kene more hati²
kemalangan mmg x terduga kan ?
kali ni mujur saya tutp slow
kalau tetiba saya dummmmppp kan pintu ..
ayakkkkkkkkkk!!!
minta dijauhkan.




13 komen uolls ::

Kauthar said...

kak jiejah..ala ciannye dia..sempat bergambar tuh..hihihi

Izza - Jiejah said...

kauthar
hehehehe tu laaa, lepas ambik gmbr terus elok ekekeke - berlakon betul!!

eB ezrin said...

slm,
boleh mtk emel add x? eb nk invite msk blog, sori yer menyusahkan. tq. abbyal_bakri@yahoo.com

Izza - Jiejah said...

eb
orait ..nanti chek email yer :-))

Intan and The Boys said...

hati2 ye lain kali.
risau nyaaa...

Izza - Jiejah said...

intan
tu lerrrr ...kita as a mak ni ,sokmo kene hati². kalau apa² jadi asyik nak blamed diri sendiri nanti huhu

Kak Lia said...

si afiq kalo terluke sikit...jerit nye cam kena hape...slagi tk balut.....melalak meraung....dh balut diam....hehhhee

Izza - Jiejah said...

mama
tu laaaa , org banjar kata 'peragahan' - betul kaaa words tu ? hahahaha

Lucy S. said...

alala siannye dia. nak pujuk, senang je. kasik je mcD ;P

NeenaAnuar said...

adoiiiii!! sakittt tuuuu! huhuhu...

kasihibu said...

babap mommy...eeee.....nak kena nih ;o

Izza - Jiejah said...

alynn
hahaha adam x suker mcD :-D


neena
eeeiiiii x sakit laaa , balik skolah tgk² x mende pun kihkihkih

Izza - Jiejah said...

k.eja
ehhhh x leh babab mummy , dosa tawwww ;-P

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers