May 24, 2010

My baby sakit gigi ;-))

Budak manja ni sakit gigi , dari hari khamis dia dah hokhekhokhek
tp sbb khamis tu saya ada trening ,so saya bg mkn ubat demam jek
jumaat pulak saya kene kerja jugak sbb ada hal penting
so saya ambik 1/2 day ..
terus bawa dia balik kg , on d'way tu singgah klinik gigi kat saujana utama
tapi tutup rupanya hari sabtu ..
terus lagi sampai kuala selangor tp langsung x nmpk klinik gigi
jalan lagi sampai tg karang - pusing² baru jumpa
itupun kami sampai dah pukul 5 , pukul 5.30 diorg nak tutup hehehe
masalahnya gigi adam tgh bengkak , so doktor x benarkan cabut
dpt ubat jugak tuk tahan sakit + antibiotik
kat kg pun adam x melasak sgt tp tetap lasakkkk ..


muka malas nak layan mummy yg asyik snap muka dia yg bengkak kihkihkih
hari ni dah surut bengkak nya , dah boleh makan pun.
moga cepat sembuh ya sayang !



4 komen uolls ::

mamarempit said...

gigi sakit?? gigi susu kan...

Naseb le si afiq tu giginye senang nk cabut...asal goyang ajer...terus dia honggeh...3 btg papa dia cabut...1 lagi dia sndiri cabut...hehehe

Jiejah @ Iza said...

mama
ha'ahhhh lerrrr , gigi adam mmg bermasalah sejak umur 3++ .
akibat dr habit menggonggong botol susu grgrgrggrgr

sayangsayangibu said...

kesian adam
nampak sangat benjol tu
harap adam sembuh sepenuhnya..

Jiejah @ Iza said...

eja
tengkiu ..:-))

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers