May 4, 2010

Sila jangan pengsan ..

Jangan pengsan sbb :~
1- saya asyik ler tukar header .
yerrrr,saya sgt bosan. ada sesuatu yg mengganggu fikiran.
kecik jek tp saya suka besar²kan kihkihkih
famili matters.
-
2- kak long saya sefamili + anak menantu + cucu nak dtg jumaat ni.
pahang kan cuti , so dia pun x pernah singgah rumah saya sejak kami pindah.
buntu memikir nak saji apa sbbnya jumaat kan hari bekerja
aci dak kalau saya order sate jekk ??
hahahahahahha
-
3- ada kawan lama add saya kat fesbuk
agaknya faktor penuaan kan , jenuh saya recall siapakah dia ?
mmppp yg saya ingat ini gmbr form 6
sila gelakkan saya ok.
yg circle hitam tu saya
yg circle pink tu kawan sy yg add tu
yg circle biru ??? jeng jeng jeng - kekasih gelapku
matik laaa..


8 komen uolls ::

nabilah_2908 said...

hehe..cantik juga header ni.. :)

hrumm...bab nak jamu tetamu tu..ok la..mudah sikit tk perlu nk masak bagai.. ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
IKHLAS KE

mamarempit said...

CANTIK HEADER KO JAH...BUATKAN AKU NYE...HEHEHE

kakak ko dtg ko men masak2 la kt laman umah....best ape...

Jiejah @ Iza said...

nabilah
tq ..tu ler , nak carik yg simple² je menu nak jamu org hehehe

Jiejah @ Iza said...

mama
lawo ehhhhhh ?? ekekeke jom minum!

masaalahhhhnya , depa dtg nak mamam jekkk ..bkn nak dtg tidur.
jumaat lak keje , huhuhu mana sempat nak bersilat kat dapur tp hat ringkas² ok la kot :-))

eynda said...

Jiejah...sempat lagi buat pengakuan ada kekasih gelap ye hehe...eynda pun kurang cam kawan2 lama..sebab ramai yg dah berubah kikiki....tapi percaya tak kawan darjah 1 masih kenal eynda setelah berpuluh tahun tak jumpa?? :-D


Beli je satay hj samuri...mesti tetamu girang :-)

Jiejah @ Iza said...

eynda
hahahaha berani mati ngaku ekekeke.lgpun confirm x de yg buat report ekekeke.

agaknya eynda x berapa berubah kot,tu kawan lama masih kenal :-))

satay samuri ?? jauhhhhhhh ..
satay depan rumah aje la kot huhu

mamaaerish@eb said...

hik3... kalo ms skolah comot jer kan?...

sayer juger... kih3... jom kiter pengsan sesama... huwaaa... ha3

Jiejah @ Iza said...

eb
hahahaha jommmm fengsan ..

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers