May 20, 2010

EDI Training @ Wisma MCA

Ehemmm ehemmmm anibadi miss me ??
wekkkkkk perasan la tu .
saya baru balik training kat wisma MCA
biasa la , sekarang kampeni busat² tgh gigih tukar system order
even tak de kene mengena ngan saya pun tp boss totapppp suruh saya yg pergi.
nanti bila dah start system tu saya plak trening boss oopppssss ;-P
dlm jamban pun jadik ..tgh cuci tgn asst saya ambik gmbr hehe
saja nak tunjuk tudung baru ..sekarang sakan merembat tudung gini
ala seploh ringgit ajek pun - senang plak nak pakai
muka boolat mcm pinggan tambah - tp siapa la nak kisah kan ?
org x kisah , saya lagiiiiii x kisah ;-))
jom jom jom beli tudung lagik !!!
lupa nak cakap , saya pergi ber 2 ngan asst saya si memey tu
bos yg hantar , x kuasa saya nak drive sendiri ke sana
mau sesat barat .. saya x biasa kat sana
paling terer pun saya leh sampai zoo jek hahaha
trening ler bersama² gajah & zirafah
nmpk x ??
trening tuk AEON ;-D
senang jekkk , pejam mata pun bleh ..
wahhhhhhhhh mulutttttttt hehehee
senang sbb systemnya kami dah biasa guna
sama jek ngan giant & carrefour ;-)
ehhhh ada gakkkk makanansss tauuu
sedappp yg bola² tu
bkn bola² cklat tu ,hat terlindung yg ada sos tu
saya mkn seketui bebola + seketui karipap
yg lain tu semua memey mkn hhahaha
-
-
Lepas ni entry jln² & mkn² lepas trening plak.
bizi ni , byk keje.
enjoyyy!

8 komen uolls ::

zul said...

karipap tetap hidangan wajib...heheheh

ops, tersesatkan sini...

Dalila said...

cantik tudung tu jah..pinjam boley..

A.I said...

a'ah, skang pon aku pakai tudung gitu gak jah :)

eynda said...

Itu shawl ke?

NeenaAnuar said...

tak semua org sesuai tuk pakai tudung camgitu taw sis.. but it does look good with you! ;)

Izza - Jiejah said...

zul
hidangan wajib tu hehehe


dalila
meh ler sini :-))


AI
best + selesa kan ? hehehe
ko x per , tokei kedai..leh rembat jek dr kedai sendiri ekekek

Izza - Jiejah said...

eynda
shwal ekkk ? ntah la,rasanya tudung syria kot hehehe


neena
mula² akak rasa x seswai gak tp byk kali pakai baru terasa ada chemistry eekekke

Kauthar said...

kite pun plan nk p manhattan fish..hihiihi

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers