May 5, 2010

Aura rajin masak

Rajin la sangat kan padahal campak² gak gak kekdahnya.
-
sup bayam
ini pejam mata pun leh buat hehehehe
siap berasap² lagi
sup² simple gini mmg febret incik tan
habis kuah² tu dia balun ;-P
ciken chop b/pepper
saja nak layan dgn nasik ,maleh nak berwestern²
gunakan boneless ciken yer
kalau idak jenuh nak kokak tulang ayam hehehe
sos b/pepper buat lebey then simpan peti
senang buat cicah² kalau malas masak hehehe
malam tu pulak saja la bake kek kukus
buat kenit jekk,guna bekas yg terkecil
:-))

adam nak gak interprem



7 komen uolls ::

sayangsayangibu said...

adam..nak kek sepotong ,2 potong errppp..tak nak berpotongpotong boleh?

dalila said...

rajinnyer jiejah.. siap bakar kek lagik..

qaseh said...

i suka kek tu leh bg resepi tak...

eynda said...

Nak kek tu sikit :-D

Jiejah @ Iza said...

k.eja
nak ker x nak ni ?? hehehehe


dalila
rajin ?? idak lerrrrr .
mende tu senang sgt hehehe

Jiejah @ Iza said...

qaseh
alamakkkkk resepi takde plak .
akak google jekkk then alter sana sini sket ..

eynda
hehehehe x bagus tuk diet kannn??

Kujie said...

dalam semua2 tu..paling suka sayur bayam

seminggu 2-3 kali masak pun boleh tahan lagi..

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers