May 6, 2010

Cuti tak panjang tapiiiiiiiiiiiiiiiiii

saya kan apply cuti tuk esok & isnin
tp nmpk mcm cuti panjang la sbb 4hr derettttt kan.
boss pun mcm siamang gak perangai , mendengki je
keje x henti² nak sumbat atas meja
mcm la saya cuti for 2years - badak tul .
-
Kebetulan mmg ada barang yg kami import dr sydney nak sampai
sekarang kapal transit @ singapore
esok maybe sampai , tu yg kalut sket
tp saya dah settle kan all document sampai la ker permit
tggu ajek la kapal tu datang
kecoh betul.
agaknya kalau boleh dia suruh saya bertunggu tangga kat port klang tu
or kalau bleh , dia suruh saya drive kapal tu dr singapore
miahahaha
-
Sorry - terluah perasaan sikit .
-
esok saya cuti tuk me rewards kan diri sendiri
pagi gi SPA , pestu buffet lak ngan kawan²
isnin pulak saya cuti sbb nak hantar anak buah saya Fatin
daftar matrik kat K.Pilah.
-
-
-
Saya bawa lappy gi jln² tp rajin or tidak nak apdet x dapek nak janji hehehe

5 komen uolls ::

SyaNa said...

best nte berSPA
ni reward mother's day ye??

Izza - Jiejah said...

syana
tu lerrr , asyikkk merewards jekk keje ku hehehe

NeenaAnuar said...

wah! gie SPA! best2... nanti update yek! ;D

Kaseh NazLieza said...

wah...nk ikut...dpt merilekskan diri...

p/s:inginkan pakej katering serendah rm6.90 per pax...lawati

http://nazliezacanopycateringweddingplanner.blogspot.com/

hajarus said...

asyik kejer jer.. sekali sekala dapat manjer kan diri kat SPA aduh bestnyer kan kak... lalala...

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers