May 17, 2010

Ikea & Sari Ratu

Salam isnin semua ..monday blues kahhhh ?
saya monday rock kapak - harus keras² tuday sbb keje byk ;-P
-
Weekend td penih gak xtvt saya even tanpa incik tan
susah sekarang nak ajak itu apek round d'world
so sendiri ada kaki , sendiri ada lesen ,sendiri ada kereta maka sendiri juga pigi ronda² ..
bkn sendiri pun ,kene gak angkut dak adam sekali
mana mau tinggalkan dia ? huhuh
-
Jumaat petang/malam tu maria sms tya free dak sabtu
saya mmg selalu free pun , incik tan kerja kannn ..
so dia ajak gi ikea ,hantar bebudak tu main dlm ..ape ekkk nama dia ?
lupa dah ..hehehehe
so,pagi sabtu dlm pukul 9 terus gerak ke rumah maria
mcm biasa tumpang dia laaaa , saya ni buta jln hehehe
hantar bebudak masuk dlm playground tu & kami pun tawaf dlm giant.
lepas sejam terus keluar & mencari tmpt mkn pulak.
Saya kalau area Damansara tu angkat bendera putih ajek laaaa ,
x familiar ngan area sana
kemana jek maria ajak saya ikut je..
lunch kat Sari Ratu - makanan padang ekkk?
saya suka jekkk makanan padang sbb lebih kurang ngan kita ajek kan ?
-
Lupa lak , masa mkn ni June & g/pren nya yg cerdik -addyna join sekali
bertambah² meriah ok
lama x jumpa june , last jumpa masa dia awal² peknen dulu :-))
(maria & najla)
najla sekarang sgt lawak okeh , asyik la blablablalbla ngan bahasa dia
sampai sakit² perut dgr dia bercakap ekekeke kiut sgttttt!!!
tp dia pun adalah sgt melasak jugaaaa hehehehhe
mana la maria x kurus huhuhu
the makanansssss
ada order hat lain² tp dah namanya keluar ngan budak²
mana la sempat nak snap sana sini
inipun gmbr byk adam yg ambik main²..
asam pedas kepla ikan ,
ini la kot yg mahal sket
total all makanan + dessert = RM109 ++





4 komen uolls ::

Norul Malakiah Sidek said...

perghhh mahai eh hahaha..

eynda said...

Maria memang nampak kurus walaupun peknen :-)

Izza - Jiejah said...

misshavoc
x de la mahal sgt tp sbb ambik kapla ikan , tu yg jadik mahal heheheh

Izza - Jiejah said...

eynda
tu laaaa , kita plak yg rasa mcm peknen sbb bdn asyik naik ekekeke

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers