May 18, 2010

Alahai boss !!!

Errrkkkkk mcmmana nak cakap yer ??
tadi masa balik dr lunch boss masuk bilik
sign beberapa cheque yg penting sbb esok till sunday dia gi ober the sea
tetiba dia cakap 'I DAH BELI RUMAH DEKAT RUMAH U'
haaaaaaaaaaaa???????????
-
Alamak boss ... dlm byk² projek tumbuh merata , kenapa AB jugak yg jadi pilihan mu??
huhuhuhu nanges ..
saya x suka ker ??
mmppp bkn x suka
tapi
tapi
tapi
tak selesa kot.
mana tau kot² saya ponteng keje , terserempak pulak dia waakkaka
x pun masa mkn² kat kedai depan , duk plak sebelah meja dia
paling x best , kalau saya dah benti keje pun still ada % nak terjumpa dia
huhuhu poyo jekk .
-
-
-
Tapi saya best sket sbb masa beli rumah tu dpt murah
bos beli +-100k lebih dr saya padahal semua sama
kecuali penambahan 1 bilik air
means rumah dia 4r + 4b
saya plak 4r + 3b
hehehehe saya menang !!!
lagi satu saya menang sbb dpt rege bumi
dia kan non-bumi
bluekkk.. x per dia mmg dah kaya raya.
-
-
Apapun saya rasa x best !
x tau la esok lusa kalau dah berjiran dari best plak :-P

10 komen uolls ::

Amieynna Amin said...

salam..
wah mesti pekerja kesayangan boss ni..
sampai boss nak duk dekat2 umah..
hehe...

Izza - Jiejah said...

amie
heheheheh sayanggggggggg la sangat :-D

eynda said...

Habis le takde privacy dah lepas ni kekekeke....memang pekerja kesayangan ni...awat dia tak beli kat Cahaya SPK? :-p

Izza - Jiejah said...

eynda
huhuhu tu laaaa ,ingat lari dok jauh² hujung s.alam kira selamat + privacy laaaa ..

tya gak kenapa x beli kat spk or nusa rhu - dia kata fall in luv ngan bata merah grgrgrgrgr

NeenaAnuar said...

aramakk!! memang boleh mendatangkan tensi camgitu kann... rasa cam terkongkong jerk silap hari bulan nanti! takpe.. harap2 tak selalu lah sis terserempak ngan boss sis tu! :D

Izza - Jiejah said...

neena
tu laaaa ..doa² dia x suka dok rmh tu ekekeke

kasihibu said...

hahahaa..padan muko
pasnih tak boleh memonteng yo.. ;p

kasihibu said...

opss lufer kakak ipar akak di sunway kayangan tu, tak silap yg tu memula rasanya pastu baru projek lain tumbuh melata..

Izza - Jiejah said...

k.eja
huhuhuhu suke ehhhh ???

sunway kayangan?? dokek ajek laaa.kalau gi sana singgah rumah tau:))

qaseh said...

bagus la...nanti leh tumpang keta dia g keje...

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers