March 23, 2009

XPCD ~ balik kampung

ahahahaha mcm ler kg jauhhhhhhhhhhhhhhh sgt .
nak benti berak pun x sempat ..dahhhh sampai wakakaka.

on d'way balik tuh singgah Tesco Kuala Selangor .
baru buka oooooo ..
ceaayyyyyyyyyyyyyyyy kat kg aku pun dah ada tesco.

pastu lalu kedai kek adam kata nak kek ebesday to u ..
layannnnnnn ajek la walaupun blum sampai date .
beli yg ala² ajekkkkk sbb karang nak beli lagik nak hantar skool dia.
pokai la mummy kalau asyik kek besar dabak kan ?
hahahahaaaaa
dasar kedekut ;) ;) ;)




ciannnnnnnnnnn dema .. anak buah aku berapa kerat ajekkkk.
yg ado pun dah tuo² bangka ..
akak aku ajek la layan depa dok potong sambil nyanyi hahahaha

pikir² balik , sian ngan famili aku ni .. berapa kerat ajek pun kalau kumpul² tuh .
masing² dah ada life sendiri ;))
redha ajek laaaaa.

5 komen uolls ::

SyaNa said...

teringat memori b4 kawen..
hidup ngan adik badik..selalu gadoh2..
skrg ni miss sgt nk gado2 cam dlu :P

jiejah d'blogger said...

syana
betul tu ..
sekarang gaduh ngan asben jekk wakakaka

eddie dewanaga said...

semakin usia meningkat, semakin rindu kita pada masa lalu...

jiejah d'blogger said...

eddie
betul tuh .. kalau leh pusing balik,rasanya majoriti pilih kembali pada zaman kanak² :)

Redbloodsnow said...

Tuhh diee...cake superheros sumenyer. kompom makan kek tuh tros jadik superhero gaks..hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers