March 31, 2009

From Sarawak with luv

anak buah aku turun dr sarawak.
ada kursus kat intekma resort s.alam.
heheheheh ada la buah tgn tuk mak su dia neh .
lama x jumpaaaa oooo , rasanya dlm 3thn.
la ni dah jd leftenan muda , keje hat maritim ..
korang jgn tya aku aper kejenya ~ biasa laaa aku begap mentega hhehe

sakan dia layan adam main ..
tgk ler adam , sampai nyorok² bawah meja wakakaka gediksss taw.


tadak mende nak citer .. tu jek.
dia datang rumah pun x lama , sepetang jekkk .
dulu masa dia study kat UPM serdang tu selalu la turun sini.
sejak keje neh .. bz manjang mek tu .





8 komen uolls ::

SyaNa said...

ingat gak dia kt mak su ye..
jln bersama org ingat member ye :p

a.b geldofg said...

seronoknya dia main2

jiejah d'blogger said...

syana
tu lerrrr , dia selalu malu nak ngaku aku mak su wakakka.
i x kisahhhhhh ..menten hahah

ab
mmg seronok , sesekali ada org dtg rumah kan.

eddie dewanaga said...

laa... perempuan ke??
dia keja maritim..??

APMM kot... Agensi Penguatkuasa Maritim Malaysia...

kirim salam Jah.. kata abg eddie naga berapi, naga 7 lautan...!!

jiejah d'blogger said...

eddie
wakakakakka dan² ko kirim salam ehhh .. heppppppp dok sarawak tuh , sanggup kaaa

[ LADYKiKi] said...

u bila lak nak turun.. mek habaq kat che ye.. hwhhhw

jiejah d'blogger said...

kiki
hahahaha anak buah ni kat kuching gak tauuu .
insyaallah kalau turun sana akan diwar²kan :)

Redbloodsnow said...

hahahaha...mmg gewdiks adam nyorok bwh meje tuh..geget kang
:D haha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers