March 31, 2009

Semuanya Kerna Sayang

Yerrrr .. mmg poyo tajuk tuh , tp ada aku kesah ??
sesekali nak berfeeling² ..


setelah berpikir² selama berminggu² , berbulan²
setelah menconggak² pitis nan ado
akhirnya untuk yg tersayang incik adam
aku hadiahkan beliau satu set muzzy family english.
semoga beliau memenafaatkan pemberianku ini
wahhhhhhhhhhh mcm cedih plak ..
hahahahah cedih la sbb rabak poket mummy .

inipun duk usha² time discount tauuu.
dapat ler rege RM 1488.00
huwaaaaaaaaa ...




kenapa beli ?
sbb aku kecik² dulu x pernah ada kemudahan untuk belajar.
aku berazam (wahhhh siap berazam ko) nak bagi anak aku apa yg aku x dapat
selagi mende tu memberi faedah & kebaikkan .
sebelum beli , aku hantar gak adam training (bkn betui trening , sessi ujian kot) ..
so , mmg nmpk kesungguhan n minat dia nak meneroka semua tuh .
ini saja yg mampu aku bg tuk masa sekarang.
dia lom skolah , so x de tuisyen bagai ..
x de piano class
x de swimming class
belajar kat rumah jek
biar mummy monitor sesambil menjadi mak tarzan wakakkaaa.


aku akan apdet apa² perkembangan dak adam kemudian hari.
insyaalah.






5 komen uolls ::

ai said...

HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
mahalnyaaaaaa..tp utk anak, berkorban apa saje ye? tapi kalau aku, tak dapek nk aku korbankan! keh keh

semoga hadiah tu diperguna pakai ye cayang..

~rajin kau tukar header. aku pon nk try tukar le..heh heh

SyaNa said...

elok tu..ye la time kite kecik nan ado sume2 ni..haros la berazam nk bg segala bagai kt anak terchenta kan..
syabas...aku sokong ko beli ni..walaupun org kata mahal...
tak beli ni pn duit tu abis jugak kan..ni melabur la kirenye...

jiejah d'blogger said...

ai
x per .. mcm² mende lain kita leh bg kat anak² ni .
janji diorg leh menafaatkannya..


syana
tu la yg aku pikir .
kalau x belipun , duit mummy dia ni abes gak pergi ke lain.
so ini kiranya tuk pelaburan jangka masa panjang wakakakak
ayat penyedap hati :)

Redbloodsnow said...

Subhanallahhh kak jieee..mahaiiii nahhhhhhh. tp xpe...semuanya kerana sayang kann..hehehehe

nak jd anak akak ah klo ginie..lalalala :P

jiejah d'blogger said...

zie
anak angkat nak ?
heheheh x mo laaa , adik angkat cukup ler .. itupun jenuh nak mengangkat ekek

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers