March 30, 2009

Besday boi day out


semalam besday adam ~ turn to 4 .

alahaiiiii dah bosar anak omak ehhh.
pejam celik ajek kan ? huhuhuhu




so , dah janji ngan dia.

jalan² gi Jusco ~ ala kat bukit raja tu ajek pun.

pepagi dia dah xcited bgn oooo.

kul 8.30 dia dah siap pakai baju , omak ehhh lom mandi akakakaka.


see , JJ lom buka oo time kami sampai.

jam baru 9.45 , kene tggu sampai 10 lohhh.





masuk² jek terus serbu Jonny's .

perut dah lapar .. lokong lagik arr kebulur , dia balik jogging langsung

x de mkan aper hehehehe ..
so , ambik yg set A ajek , tmbh telor ngan ikan bla bla bla.

lokong ambik set nasik goreng belacan ~ sooo yummy.


ohooooo licin ooooooooo anak banak melantak.

yg paling besss lokong kata kat ada

'dedi tempat satu restaurant tauuuu'


akakakaka sbbnya dr awal sampai balik , cuma kami jek kastemer depa.

layan first class gitu ....
yo laaa , hari minggu kan?

org bgn lambat kot ..mana ada kul 10 dah terjah mkn.


lepas mkn adam layan keta.. pas tu baru layan main kat p/ground.

layankan ajek la anakanda nan seorg tuh .

before balik beli kek SR 2slice ..

tp mummy dedi yg baham ..anakanda tiup lilin jekkk ngeh~
gmbr seketui jekkk , seketul lagi dah selamat kene baham



4 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

gambar adam dgn mummy tu...

mcm kena peluk paksa je... huhuhu!

jiejah d'blogger said...

eddie
ahahahaha dia sekarang mmg suka buat muka kalau ambik gmbr

SyaNa said...

hahaha..kedai pn tak bukak lagi korg da serbu ye...
hepi bday adam :D

jiejah d'blogger said...

tq untie syana :))

adam tolong uncle guard buka pintu hahaha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers