March 27, 2009

Sorry isn't d'hardest word


ye ker ??
bukan susah ehhh ?
semalam tgh belek² paper terbaca artikel neh..
mmg bukan yg paling susah tp agak susah untuk diucapkan.
itu aku lah .. org lain x tau plak.
maybe sbb ego aku tinggi even fixikalnya aku katik heh~
tp mmg ssh bagi aku nak ucapkan , lagi² kalau aku rasa aku berada di situasi yg betul walaupun pada org lain aku x betul ..
isshhh ayat pun mcm x betul .
sungguh .. sukarnya untuk melafaz maaf .
tidak semudah membebaskan sebijik belon keudara.
tp hati pula bak belon yg sungguh mudah pecah ~ hahahah aku melalut ok .

5 komen uolls ::

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

first?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

yeah!

betul tu jiejah sayang...
alangkah terima aksih pun org susah nak cakap..apatah lagi sorry?

kadang2 panas ati tengok org cam ni...cam tak dididik dgn betul..tapi manusia..memang ada pelbagai ragam kan?

thanks 4 support me..

hugs!

jiejah d'blogger said...

zara..
ehehehe suka dpr first ehhh ?

mmmppp tp mmg susah kan nak melafaz maaf ?

tq mcm senang sket hahahaha.

hati dah pulih ker ?

[S]itie [B]Um [B]Um said...

btol2..

SyaNa said...

ermmm..
aku pn rse sbb ego yg tinggi tu yg org ssh nk ucap kata maaf..

tp aku mmg seorg yg senang mintak maaf..& senang memaafkan org :D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers