March 13, 2009

Masih begini

Ya , aku masih demam .
semalam MC , tp pg tu titun dulu sbb mlm tu semalaman x leh tidur.
sumting block kat tekak .


dlm kul 11++ bari gi klinik
ngadu itu ini ngan doktor encem tuh ..
dia pun check sana sini sinun
dia kata ada sikit tekak aku kelihatan mcm akan kene tonsil
tekanan darah adalah rendah ~ mesin x dapek nak detect .. mak aiiii
org lain darah tinggi , aku darah rendah ..
mmppp dah tuan punya badan pun rendah huhuhuhu




so , semalam keje aku adalah tidur , tidur & tidur .
bgn kejap dlm kul 4++ , masak nasik goreng sardin tuk lokong .
5.30 lokong hantar adam balik , dia sambung gi keje plak.

aku layan x layan jek adam ..
sambung membuto lagik
last² dlm kul 7.30mlm aku tersedar adam pun membuto kat sebelah aku kehkehkehh
syiannnnnnnn anak mummy tuh ..
mummy dia lemah x berdaya nak layan ..


kul 8++ lokong balik ,
aku pun gagahkan diri bgn
pastu panaskan balik nasik goreng
teman lokong mkn
kejut adam mkn sekali
pastu kul 9.30++ sambung tidur balikkkkk.




pg td bgn still lemah² tp gagahkan diri gak gi keje.
ku harus settle kan pasal EA form ..
karang meroyan lak stap aku sbb lmbt dpt hehehhe.


ni haaaa , berasap² lagik nasik goreng sardin aku hahahahha.


7 komen uolls ::

ai said...

Dah bertahun aku x masak nasik goreng sardin ni wei!! tp aku punye style bukan berasap sbb panas, berasap kau makan sampai ke jubo!! cili sesajo!! kahhhhh

jiejah d'blogger said...

haippppppp kang buasir ko hahahaha.
aku x leh pedas sgt , cian anak bujangku nanti kepedasan.

Redbloodsnow said...

uiii..lom pernah lg zie mamam nasik sardin lah kak jiee..mek postkan utk zie t zie postkan lakse swak...kite gune sistem barter..kahkahkahkah

:D

chikin said...

kak jah..
semoga cepat sihatttt.. mee goreng mamak kak jah tu chikin demand lepas pantang la, wakakakaka

jiejah d'blogger said...

zie lalink
sistem barter? hahahaha mau cicir masa naik belon tuhhh.

chikin
mee mamak??
tggu akak buat haouse warming laaa.
buar special tuk ko ngan bebi skali ekekek

eddie dewanaga said...

nasik goreng saden...

idea tu!

kojah said...

tag dtg lagikkk...hihi

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers