March 12, 2009

Tika & Saat ini

11/03 ~ 4.40pm

Hujan mencurah² kat luar opis ,
aku plak makin lembek kat dlm opis ..
dah kelubung ngan shwal ni pun still rasa sejuk huhuhu .



so , aku tgh bertungkus lumus menyetel kan apa yg patut,
takut esok aku x de kederat nak mai opis ..
so , kalau aku sepiiiiiiii n sunyii jek dr membelog ..
pahey² la yer ..
aku sedang tidur²an dirumah .


saja buat n3 auto publish , bila lg nak guna ye dak ??
saja jekkkk buh gmbr aku ngan stap india neh..
ni stap yg kira paling lama laaa ,
aku masuk awal sket dr dia ..means dah 14++thn oooo
uikkkkkkkkkk nmpk sgt aku dah makin tuo keh keh keh

5 komen uolls ::

a.b geldofg said...

hehehehehe

eddie dewanaga said...

ari ni mesti MC ye Jiejah..!

semoga cepat sembuh!

chikin said...

kak jah, amacam kes password/username/application etc tu? dah settle ke?

jiejah d'blogger said...

ab
:)

eddie
tq ..harap² cepat sembuh gak.

chikin
dah settle lorrrrr ..
sampai stress gue !! hahaha

Redbloodsnow said...

hehehe...tol tuh, biler lg nk gune auto publish kan. kemudahan kene harus dimanfaatkan..lalalala

mcm zie kan kak jie....early morning zie buat auto publish takut t bz ngan keje tros sepi blog x terhapdet..lalalalala

:D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers