March 26, 2009

Aku nan gagah

semalam gagah² gigih² aku masak ..wahhhh gagah gitu.
bukan aper , kalau ikutkan badan ni mmg x larat ooo.
asyik pening jek aku sekarang .
tp bila pikir nak mkn kat luar , lagiiiiiiiiiiiii aku pening.
pening nak pilih menu wakakakaka.

dan pulak suami kesayanganku itew sgt suka aku masak.
siap 2-3bakul puji aku masak sedap .. apekahhhhhhhhhhhhh motifnya?
wakakakakakakaaaaaaaaaaaa.

telor dadar with periaaaaaaaaa
beef b/peper main taram sajaaaaaaaaaaaaa
kangkung goreng belacan yg sedapppppppppp banget .
lepas mkn , sambil rehat² , sambil lipat kain baju ~ layannn teh tarikkkkk.
jom ternak lemak ekekekeke.

13 komen uolls ::

SyaNa said...

muahahaha..
gagah ko masak..
ko peminat si peria ke??

mamarempit said...

ko nk memboyot lagi ke...aur makan haja gawian...bilang bangat banar neh...

jiejah d'blogger said...

hahahaha gagah ooooo.peria tuh makanan pebretttttttttttt ooo

jiejah d'blogger said...

mama
memboyot apanyakkkk ?
tadak laaaaaa..
masak tuk laki tercenta katanya hahaha

eddie dewanaga said...

teh tarik lu tu, kalau taruk ais... adoi, lupa pulak gua tgh batuk ni...!

ai said...

kau ni mmg takleh dipisahkan ngan peria kau tu kan? tp mmg betul kot ckp laki kau tu..aku tengok pon tau musti sedapppp.. ;P

Jiejah said...

telur dadar peria??? uishhh mesti coba nih ..ahakz.......

jiejah d'blogger said...

eddie
gua pun batuk hukhukhuk
dah 2 minggu oooo

ai / jiejah
ahahahaha peria x bleh tahan napsu kalau tgk , sure nak mkn wakakaka.
cuba la weiiii ..sedap tauuu buat telor dadar peria , peria dia jd x pahit hehehe

a.b geldofg said...

wah2 sedapnya!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

walamak!!

best nya...er..telor dadar dgn peria tu apa rasanya ek?

tak pernah ku cuba~

jiejah d'blogger said...

ab / zara
heheheh kot gmbr jek sedap,
sekali rasa pengsan korang hahahaa

Redbloodsnow said...

haaa..telur dada with peria. siyesly kak jie. x pnah zie mkn telur spt e2..vavavava...unik masakkan ko kak jie..hehe

jiejah d'blogger said...

zie
muahahahaha resepi hak milik kekal tuh .. cuba laaaa :)

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers