March 26, 2009

Mendung tak bererti hujan



semalam balik keje cuaca sangat² mendung.
aku sukerrrrrrrrrrrrrrrrr .. i likeeeeeee.
sedappp jek drive , selalu tu pukul 5 panas berlengas kooo.
tgk la tuh , gmbr diambil jam 5ptg hehehe.
semangat aku drive pelan² konon menikmati suasana tu.
sampai r/about kat rumah aku , keta depan aku langgar keta depan lagik.
vios koooooooooooooo ..
nangessss la tuan punya vios tuh ..
tu la , lambat sgt nak masuk r/about wakakakakkaaaa.


7 komen uolls ::

SyaNa said...

hahaha..ingat kete ko kena sondol..
tu la terkemut2 lagi nk msk r/bout..da kena cium

jiejah d'blogger said...

hahah tu lerrrrr..
terkemut² ..tension oo duk belakang dia ..

eddie dewanaga said...

ngeri beb kalau sebat keta2 mahal ni... gua ni nak mkn pun semput...

jiejah d'blogger said...

eddie
gua pun keta buruk , layak dipanggil besi buruk.
siap leh dapat rebet kalau tolak kat proton wakakakaka

a.b geldofg said...

hujan tk mstinya mndung

Redbloodsnow said...

hahaha..tol tuh kak jie..bezzz jek suasana mcm tuh kan. xde ler legam jadiknyer kene panas kan. tp klo ari² mcm gnie..kompom nangis weols sbb pakaian sume x kering..hahaha

:D

jiejah d'blogger said...

zie
hahahah tul tu , karang pakai baju lembab kita hahaha

ab
tul gak tuh .. kekadang x mendung terus hujan hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers