January 21, 2010

Yang Kalut Difikiran

Tajuk mmg tak agak² yer tuan² & puan.
Ye la kalau letak tajuk makanan , niat asal org jengah terus x jadik
sbbnya masakan saya bukan hebat² ,
asyik² ulang makanan yg sama :-P
-
Isteri² diluar sana sama mcm saya tak?
setiap hari bergelut dgn fikiran nak masak apa
kadang² sampai sesak dado memikir,
mcm masalah negara pulak hehehe
-
Tapi saya ni selalu ingatkan diri supaya bersyukur
bersyukur sbb suami saya x cerewet pasal makan
as long saya x masak mende yg felik² , dia ok je
kalau makanan felik pada dia pun dia senyap jek
tp saya yg sentap sbb dia mkn sikit :-P
jadi saya selalu kene fikir mknan yg dia pasti makan
baru puas hati memasak.
itupun nak peningkah ??
saja jek saya nak ajak anda² semua pening bersama saya
-
So , semalam as usual masak sempoi lah
- air asam
-salmon goreng bodo²
-sup petola & bebola



saya seorg pemikir
kadang² memikirkan mende kecik sehingga terganggu waktu tidur saya.
bagaimana yer ??

4 komen uolls ::

eynda said...

Terliur tengok salmon & air asam tuh....lama tak makan ikan bakar cicah air asam huhu....

JiEjAh_DeEn said...

eynda
walaupun x mkn nasi , boleh je ratah² ikan bakar ngan air asam hehehe

dalila said...

w.pon simple..meleleh gak air liur ni..kalaulah hubby boleh makan sup2 jer kan senang..healthy plus mengurangkan ruang lingkup kerja saya...

eddie dewanaga said...

gua vote salmon... ratah je pun sedap beb!

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers