January 8, 2010

Mee Kari

Jemput makan semua , ambik sorang sesudu ehhhh ;-P
Semalam saya masak mee kari jek tuk dinner
sebenarnya kelmarin , masa saya tgh sembang dgn jiran sebelah
anak dia dok lurut² daun kari saya , lepas tu dia bg saya
huhuhuhu botak sudah itu pokok , jenuh nak bg dia membesar.
-
pppsssttt :~ mek su , aku dah berjaya pindahkan pokok kari pemberianmu.
elok subur jek walaupun pada awal² pemindahan ala² nak kiok hehehe
-
-
So , jiran saya pun cakap la ..rindu ngan mee kari saya
pernah bg masa bulan puasa dulu , itu la pun last saya buat mee kari
jadinya saya pun kata ok la , esok saya buat.
itu lah hasilnya :-D
-
-
semangkuk besar saya bg dia
semangkuk incik tan makan
saya???
saya makan sedikit mee + sayur²
tak makan pun kuah kari tuh
tak de selera kot tetttttttttttt ..tipu!

3 komen uolls ::

A.I said...

(*_*) mana? mana? mana mee kari tu? x nampak ponnnnnnnnnnnnnnn

eynda said...

Lapar :-D

JiEjAh_DeEn said...

AI
x nmpk ehhhh ??
elehhhhh ku nmpk ko mkn bersudu² ekekeke


eynda
dah sihat tu bleh la esok ajak asben gi mkn² hehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers