January 7, 2010

Pasta Creamy wif Salmon

Ini tuk dinner semalam.
Saya makin malas masak , tolongggggggggg !!!!
jangankan masak , beli barang basah pun saya malas
mujur la ada stok salmon aritu
korek² kabinet , jumpa pasta,jumpa mashroom powder
laju jek saya rebus itu pasta , marinate itu salmon
campak sana sini ..sap sap sui dah siap
-
ini untuk incik tan
Ini untuk madam tan.
saya x nak mkn heavy konon
padahal saya x suka mkn pasta creamy tu
saya suka yg pedas² tp adam suka sgt yg creamy
incin tan pulak x kisah ..mana² pun dia layan
so saya makan aje la salmon grill + sayur²an.
agaknya sbb saya mmg x terasa nak mkn
2kali trip saya mkn tuk habiskan salmon seketul tuh ;-P
kalau mcm ni selalu , leh la cepat kurus miahahah ...
Adam pulak layan pasta creamy tu jek sepinggan.
selalunya balik mengaji dia lapar lagi
tp agaknya sbb dah mkn sepinggan penuh
balik mengaji elok je buat h/work
tya dia lapar x , geleng kepala je dia
dia kata haus je , so saya bagi susu segelas
lepas tu terus dia tidur.


0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers