January 6, 2010

Mee Udang Banjir :-))

Redha ajek la yer , asyik tepek gmbr makanan ajek.
tgk la tuan tanah nya camner plak huhuhu
balik kg hari sabtu tu , ada kenduri saudara
makanan giler sedappppp , lama sgt rasanya saya x dpt mkn nasi minyak
akhirnya tercapai sudah , siap tuan rumah bg tapau bawa balik :-D
-
-
petang tu kanda saya ajak makan mee udang banjir
dekat jek dgn rumah , selalu kalau lalu mcm x buka
hari tu kanda kata dah buka,apalagi ..laju jek semua org siap
saya kemaruk jeli kelapa sekarang
arituh saya beli 5 cup , saya balun sorang hehehe
nikmat betul mkn sejuk² padahal saya ni bukan jenis suka mkn manisan
tp jeli kelapa ni buat saya jatuh chenta
otak² yg tinggal kulit
x nyempat² nak snappy , dah licin
mee udang banjir - sedapppppppppp!!!
byk sampai x abes.
siap bungkus lagik hehehehe
udang besar² tu jek 9 ekor.
harga ??
cuma RM 5.00
pasti berbaloi ;-P






2 komen uolls ::

shapel said...

go to this web-site Dolabuy Fendi additional reading bags replica ysl Check This Out check that

Anonymous said...

joy replica bags review Website k4r71t4l59 replica bags from turkey replica bags australia replica hermes handbags c8t91q4n10 replica bags cheap replica bags seoul replica gucci bags o4y18w5s99 replica bags wholesale in divisoria

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers