January 5, 2010

Jalan² di tahun baru

Fitammmmm mau abeskan edisi jalan² time coti tahun baru
kamera asyik la lupa bawa , so layankan ajek kamera hp yg cikai ini
kadang gmbr ok , kadang warnawarni hehehehe
-
-
Jumaat pagi bawa adam jalan² gi IOI mall - againssss.
padahal saya baru khamis hala sana
poyo² jek ajak incik tan pergi lagi
yg sebenarnya saya x puas cuci mata
ye la , dah setahun kot x pergi ..dah ada new wings
harusla saya nak tawaf barang 7pusingan ;-P
model kene paksa bergmbr depan mall
still kemeriahan krismas belum ditanggalkan
Lepas tu masuk JJ , sakan adam merempit
ada budak bawa² dia nak pijak pedal minyak pun takut
adam plak huhuhuhu siap rempit tu
sampai terlanggar² kereta depan
jenuh penjaga tu kepung adam hahahaha
vvrrroooooooooommmmm
kejar org depan , padahal budak depan lagi besar dr dia :D
Lepas tu naik kuda plak.
masa mula² masuk dia dah nmpk kuda ni tp masa tu belum buka
so lepas keluar dr JJ dah nmpk org beratur nak naik
beli tiket terus suruh incik tan teman dia
saya menepek kat tepi konon nak ambik gmbr
tp bila kuda gerak mana bleh ambik gmbr pun
kamera cikai kannnn ..gmbr pun mcm halimunan cehhhhh.

adam cuak sbb dedi dia main² konon nak biar dia naik sorang
penakut gak rupanya hehehehe
Sementara diorg pusing² merry go around tu
saya lepak KR ..terus order makanan
lama dah x makan pebret saya ni
gmbr hazabbbbbbbbbb..merah pulak akakakka
ntah hapa² , malas nak setting .


soooooooooooo , yummy !!!!!


2 komen uolls ::

eynda said...

Lamanyer tak makan kat KR....sedapnyer ayam tuh...

JiEjAh_DeEn said...

eynda
diet nasi tu leh la mkn KR.
menu dia healthy kan hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers