January 12, 2010

Traffic Jam ~ hazab di pagi hari

Biasanya jam yg biasa² saja dlm perjalanan pergi kerja.
Ada juga jam luar biasa sekali sekala ,
tp pagi tadi jam luar luar luar biasa kot .
Bayangkan la , jam tu start dr saya keluar AB-depan rumah tu aje.
Mulanya saya ingat xcident la mcm biasa
(selalu sgt xcident kat sana-nauzubillah)
tapi bila saya sampai depan UITM puncak perdana tu
x de pulak kesan² xcident langsung
tp ramai org berhenti tgk - itu penyebab jam lg hazab !!
Ramai pak polisi , beberapa kereta polis & org kelihatan sok sek sok sek
agak hairan la kan ..
so saya rasa maybe ada 'sesuatu' yg berlaku
murdered ??
tembak menembak perompak??
ayokkkkkkkk..tetiba saya seram hehehe
tunggu aje la kot ada keluar berita nanti.
Rumah say dgn tmpt kejadian adalah 200m sahaja
kelajuan biasa 1minit dah sampai tp pg tadi lebih 1/2jam ok!!
dan saya pun masuk office lambat hehehe
:-))

3 komen uolls ::

A.I said...

musti ada apa2 tu. kau adap jelah brita mlm kang..

eynda said...

Tepi jalan tu ker?? Kat trafik light Nusa Rhu tu?? Eeeiii...dekat dgn cahaya spk je...orang pun ada kata jalan tu selalu ada accident....nak tengok berita gak malam ni...apa yg kecoh tu kan...

Tika said...

samalah aku, dah 3 hari azab nak sampai opis... sepanjang 7km jem sampai opis aku huhu.. Pagi ni lagi teruk.. sakit badan dok lelama dalam keta...maklumlah not luxury car haha..

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers