January 11, 2010

Di hembus Pawana


Saper tgk AJL 24 ??

saya tgk dalam mimpi. semalam giler mengantuk saya. baru tgk 2-3 org perform mata dah melayu . sudah la kebanyakkan artis yg perform saya x minat. yg tak pernah dengar lagu diorg pun ada hehehehe.

pagi ni bila dengar radio semua bising² kata x puas tgk Search perform. Whattttttttttttttttt?????? ada Search ?? Wahhhh rugi la saya x tengok otai.

Jadinya pepagi dah tgk kat Youtube ada ke tidak. Lama jugak tggu baru depa masukkan. Puas hati dpt tgk .

Jom tgk lagi sampai lebam.

saya kan dah tua , so kene la tgk yg otai ;-P




6 komen uolls ::

eynda said...

Tua dah ke? :-p

Semalam persembahan otai2 memang best...jay jay punya sora pun dok macam dulu2 gak.... tapi AJL kali ni kira best jugak...lagu sedap2....

zuwaidah said...

alamak...rugilaaaa saya pun tak tengok sampai habih...lagi 3 performers nak habih, terus pengsan. Ingatkan nak lelap saja2 je time iklan, rupenya lelap terus sampai pagi. Ruginya tak tengok search...minat la jugak

Izza - Jiejah said...

eynda
hehehehe tua wehhhh hahaha.
tp mmg puas hati kalau tgk otai² kan ??

zu
lorrrrrrrrrr rugi laaaa x tgk ending.
mcm saya ni mmg awal² dah fitam..tgk kat youtube aje laa :D

yanmaneee said...

kobe basketball shoes
kyrie irving shoes
nike kyrie 5
yeezy boost 350
longchamp handbags
kd 12
yeezy
authentic jordans
cheap jordans
stone island

Unknown said...

replica bags los angeles replica bags in china replica bags in london

toutoth said...

best replica bags online 2018 replica bags online shopping india replica bags from china free shipping

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers