January 13, 2010

Lapar & makan ..lumrah la kan??

Betul ka kan .. kene makan kalau nak hidup.
motif ??
x de motif , tp kene ada motif untuk tepek gmbr makanan.
Nak kata rajin sangat masak sekarang ni tak juga
tp ada sikit rajin dr last² week hehehe
***clap clap clap ***
-
Errrkkkk rajin bersebab ok.
Incik tan dah membising sbb asyik beli lauk tp x masak
pembaziran disitu , so saya kene la menggigih masak.
gigih² pun sempoi gak.
Saya mengaku aje laaa , susah la kalau u all nak tgk masakan yg susah² dalam belog saya ni.
Sokmo sempoi jekkk ..
mengkari sekali sekali
melemak ?? jarang sekali .
sup jek yg rajin sbb sgt mudah + healthy kan??
-
ayam goreng + kacang
ini pebret incik tan , masak hari² pun x per
hari-hari mau hahahaha
kobis goreng budus
edisi perabis stok yg tinggal seciput ;-P
sikit baru sedap sbb berebut !!
telor mendadar ni menu yg paling selalu
tp saya jarang sentuh
saya kurang minat plus unhealthy la konon
tp 2 hero saya tu kurang selera kalau x de telor dadar
haissshhh!!!
sambal sardin
menu mudah + sedap gakkk.
tp x leh selalu sbb nanti muak
sekali sekali baru la mkn 2pinggan kan ??
Sup sayur
inipun menu yg selalu ulang²
kenapa ekkkk ??
sbb incik tan suka
lagipun adam juga bleh mkn sbb x pedas
saya letak w/pepper sikit jekkk.
adam sekarang mkn pedas sikit tp minum 1jug
geram saya sbb mkn berulam nasi
selalu gak saya warning tp x jalan
x tau mana dia belajar sbb kalau saya n incik tan makan,
mmg x de serve air atas meja
lepas makan baru minum air kosong
mmmmpppppp!!!!





disebabkan menu berulang²,
kebarangkalian gmbr berulang juga adalah tinggi.
harap maklum ..hehehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers