January 18, 2010

Seronoknya jadi MEM

Ini entry org perasan.
Bila lagi kan ?? hehehhe
Sebenarnya dah lama plan nak ambik part-time maid
cumanya incik tan sure bising sbb dia kata dia leh kawtim
but since dah pindah ni kan , dia adalah membizi
byk xtvt kat AB ni , saya malas nak pokpekpokpek sbb dia join pun bkn xtvt
tak berfaedah .. mcm x logik kalau saya membising
saya bising dalah hati jekkk sbb saya rasa penat kemas rumah sorang².
-
Walaupun cuma adam sorang , jgn ingat dia x menyepah barang
dah namanya budak kan? Walaupun saya ajar main 1,simpan 1
tp tetappppppp terlepas gak 2-3mainan
itu belum lagi kalau dia buat keje skolah
nak buat BI tp semua subjek buku keluar
aduhhhhhhh mendidih darah ok hehehe
-
So sabtu td nekad la ambik p/time maid
bukan maid sebenarpun
cleaner dr tempat kerja jiran sebelah
kebetulan diapun nak buat,so saya tumpang sekali
start pukul 8++ till 12++ .
Puas hati juga part sliding door , glass window & grill
bersih berkilat dia buat.
enuff for 3-4bln saya x payah cuci miahahaha
tp masa x cukup la , yg sempat buat semua ..
cuma cuci semua bilik air,
sapu + mop satu rumah ,
itu je pun.
dapur pun x sempat cuci
x kisah la sbb dapur tu tanah jajahan saya
anitime mmg saya kemas + bersihkan.
-
-
So maybe lama lagi baru saya ambik cleaner ni
nak dekat² puasa la kot
sekarang kene menten kan ajek.
;-D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers