November 25, 2009

Salam aidiladha

saya half day hari ni .
wahhhh over kan??
bukan apa , saya dlm proses menghabiskan cuti.
kampeni saya adalah bongok sedikit
tiada c/f or payback tuk AL
so ,sila lah habiskan cuti anda.
sedikit kijam + bongok.
*
*
petang ni saya akan balik kg
tp bukan beraya yer
saya balik untuk membeli barang² basah
saya ada buat sedikit tahlil + takbir
dirumah saya di AB pada esok malam
*
kebetulan saya ada buat korban hari sabtu pagi
malas pulak nak ulang alik dr kampung ke sini
kata sepakat telah dicapai
family saya yg beberapa kerat itu akan datang esok.
:-))
*
*
saya balik kg dan incik tan akan mengemas rumah
mana sempat saya nak buat semuakan
saya bukan superwomen
saya tiada bibik hahaha alasannnn!!!
*
*
so geng,
Selamat hariraya aidiladha
semoga kita sama² menghayati erti pengorbanan.

7 komen uolls ::

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

hehehe~

korban apa taun ni kak?

Izza - Jiejah said...

zara
korban diri hahahahahha

A.I said...

SAMAT RAYE AJI UTK KAU JUGAK..
& SAMAT RAYE AJI LAM BANJIR UTK DIRI SENDIRI.

Cik Ina Do Do Cheng said...

berapa ekor tumbang lembu kali ni.selamat raya aji ye.

eynda said...

Selamat Menyambut Hari Raya Haji...

Kay said...

Selamat menyambut Aidil Adha yang bakal menjelang. Semoga hidup kita selalu di berkati ALLAH, sampai satu saat kita pasti kembali kepadaNYA.

~~ salam aidil adha semoga seikhlas korban ~~

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

selamat jalan Jah
moga selamat sampai & salam eidul adha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers