November 24, 2009

Luncheon @ Kaya kopitiam

tadi saya lunch dgn kawan² saya.
adek & tika @ Kaya kopitiam
yg pasti dekat dgn opis saya
saya ni mana la boleh mengular jauh²
lunch time sejam
karang x pasal² setakat mkn angin jek kalau pergi jauh²
mmpppp lupa plak nak snappy² menu
saya & tika mkn kuehtiaw cantoneese
adek mkn yee mee cantoneese
saya as usual lah craving cham kan
so cham dimana² ekeke
mknan sedap ditekak saya
tp masa tu saya x berapa lapar
so terabailah sedikit makanan ;-(
tu je nak cerita,
saya sedikit membizi ..
kene settle keje sebelum cuti raya :-D

4 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

kopitiam punya dishes banyak kolestrol, don't u think...?

buah ati gua pun sibuk badan dah berat, so, dia tukar dinner time sebelum maghrib, hidangan nasi 4 kali seminggu, sampai januari, dia dah bisik dgn gua no fastfood (which is 'selamat duit gua' sambil senyum riang)

sarapan dah start cereal dan oats...




*gua saja bagi dia motivasi... "kalau tak turun berat tu, cancel shopping cincin.."

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam cik Jah
mana gambaq foodnya tu wei...
mesti best kan makan ramai2...

adam sehat ka?
mana photoq adam terbaru

Izza - Jiejah said...

eddie
hahahahahha bagussss buah hati lu.
tp x kan x leh kompromi pasal cincin tu wakaakka

Izza - Jiejah said...

dilla
alaaaaaaaaa x sempat snap gmbr la,asyik mentekedarah jek..
adam sihat ..byk dah tu gmbr lates adam , makin besar anak bujang ku itu :-D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers