November 24, 2009

Adam & tilam

credit to uncle google :-D
cerita ttg tilam adam kan ..
semalam saya ada ckp yg kami beli tilam untuk adam
sgt xcited dia ..
dr balik skolah asyik kata nak tggu tilam adam
kami cuma beli tilam je sbb dah ada katil
lagipun kami sendiri x yakin yg adam akan tidur sendiri
dia dah biasa dicelah tiak mummy hehehe.
mula² dia xcited baring² atas tilam dia
mummy siap belikan sarung tilam/bantal baru ok
asyik halau mummy naik atas
owwwhhh kedekut oooo.
*
*
*
lama² dia landing atas tilam baru kami
sesambil tu mulut cover² buat cerita
'dedi belum balik kelas , adam baring dekat mummy dulu yer,
kalau dedi ada , adam tidur atas tilam adam'
hahahahah cerdikkkkk sesangat.
sudahnya setelah berpuluh kali turun naik antara katil kami
dan tilam dia
akhirnya adam tersadai jua di atas katil kami
cisssssssss !!!!
tilam dia buat hiasan jek kat bawah katil kami ekekeke
x perrr , mlm ni cuba sekali lagi suruh dia tidur sendiri..



owhh yer , tilam kami seiras je seperti gmbr diatas
x tergamak nak snap gmbr tilam sendiri hahaaha

8 komen uolls ::

Beautiful Disaster said...

huahua. tak dapatlah lagilah nak berdua-duaan dengan cik abang. dah adam nyelit tengah-tengah. ;)

JiEjAh_DeEn said...

ryn
hahahahaha nak buek camner ..
nanti² ryan pun nyelit gitu gak ekekek

ina said...

kacau je Adam ni.Adam kenapa kacau mami?

eynda said...

Usaha lagi hehe....nanti pandai la dia tido tempat sendiri...tapi hannah sekarang pun nak tido kena peluk2 mama dia dulu...eynda le silap ajar dia cam tu...ajak tido sekatil dulu sebab cara tu dia cepat terlena...dah tido angkat letak kat tilam dia...

JiEjAh_DeEn said...

ina
hahahahahaha tu ler , kacau mami jekkk miahahha

JiEjAh_DeEn said...

eynda
tul tu , kene usaha lagik.
mlm ni mau pujuk² sampai dia lena kat tilam sendiri huhu

eddie dewanaga said...

Adam kacau daun laa... beb, bilang dgn Adam elok-elok, Mami nak bagi Adam adik, so... pi tido tilam sendiri !!!

JiEjAh_DeEn said...

eddie
hahahahaha kalau adam kata tgk mami buat adik camno ??
wakakakakkaaaa

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers