November 12, 2009

Anakanda sakit mata

semalam masa ambik adam dari skool
dr jauh dah nmpk mata dia merah
sebenarnya pagi smlm dia ada ngadu x leh buka mata
check tgk , x de apa² cuma mcm byk taik mata jek
lepas mandi semua , diapun cargassss.
so , hantar skool mcm biasa
tp ada pesan ngan teacher suh tgk²an
@
so bila tgk mata memerah jek
terus pusing balik gi klinik
nasib baik klinik sekarang sekangkang monkey jek dr rumah
doktor kata mmg sakit mata.
doktor cuci sket mata dia
then bg ubat tahan sakit ,ubat gatal
ubat drop & sapu.
tanya doktor ini sakit mata yg jangkit tu ker
ha'ahhh doktor kata
alamakkkkkkkk matik ..
nyut nyut je rasa hati
doa² dlm hati jgn jangkit :-D
alololololo muka cememeh lepas letak ubat drop & sapu
mata kelihatan membengkak sedikit
tp kejap jek leh duk diam
lepas 15minit terus buka kotak muzzy
tgk cd mcm biasa
bila mlm sket nmpk merah dia berkurang
pagi ni hilang terus
legaaaaaaaaaaaaaaaa sgt
Alhamdulillah .
saya menbeli kismis minda ini untuk adam
tp apak adam yg belasah byk²
haipppppppp!!!
saya mmg suka belikan adam kismis
saya suka kalau minda dia terus cemerlang
tetiba ber'saya' plak :-P



saya pun tumpang belasah kismis itu
harap² minda saya pun berkembang
bukan badan saya yg berkembang ekekekek

4 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

bagus makan kismis ni beb...

aNa d'sKoDenG said...

tetiba tingat yaya ari tuh..mintak duwet ngan ibu nak beli kismis minda. tup² sampai skool..duwet kena curi..soploh hengget tuh. huhuhu..gerem ada..nak marah pon ada..
tp udah kena curi..bukan salah dia pon..bukan hilang ke apa kan??
eeiii

Izza - Jiejah said...

eddie
yuppppp ..jom mkn

Izza - Jiejah said...

diya
alololo sian yaya.
hat ni mmg seploh hengget diya.
ko gi la belikan hat lain
cian anak dara tuh :D

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers