June 22, 2009

Tag Kekasih ku

ini tag dr amida dubai ..
aku plak mmg buntu nak buat n3 sekarang ~ layannnnn!!!


1. nama kekasih anda

~ kekasih kah ? iyo laaa kekasih .

nama ? faiz tan tp aku kalau cakap i & u jekkk miahahaha.

2. umur kekasih hati

~40 uikkkkkkkkkkkkk dah tuo u lokong . i muda lagik . 27ferover ekekekek


3. insiden pertemuan

~errrrkkkk maleh nak citer laaaaa .. tp kene citer gak ekkk?

jumpa nov 2001. 2hr before puasa. mcm mana kenal ? ooo panjang cerita.

cukup laaaa kalau ckp kami ni di jodohkan oleh mendiang alex ~kwn boss aku yg merangkap kwn lokong jua tp boss aku bkn kawan lokong taw :P


4. kelebihan dia di mata anda

~kelebihan dia ? op kozzz berat badan dia lebih dr aku so aku nmpk kecik sket dr dia.

ahahahah ada yg kene penampor karang ..

nak puji lebey² pun x reti cuma bg aku cukup lah apa yg telah dia beri pada aku selama 8thn ini.

kesabaran , kerajinan & keperihatinan. lap u lahhhhh :D


5. harapan

~ op koz yg baik².

harap² kami akan terus tabah menempuh segala sepak terajang dunia perkahwinan ini.

moga² kami akan bertemu di syurga jua . Amin.

6. gambar kekasih hati



7. Nak kena tag orang lain pulak

~syana

~joyah

~adiya

~miza

~strawberi



8 komen uolls ::

strawberi said...

U KAN..tau2 je i tkde idea nk wat entry..muehehehehe..nnt aku wat... :p

mamarempit said...

selamat aku tk kena....ahaksss...
keuyuhan dh menjawab tag ni...akakaka

JiEjAh_DeEn said...

stawberi
hahahahaha i tawwww ler sbb blog u x hapdet miahahahhaa

mama
aku bg ko rehat japp.
dah katanya uyuh kan??
akakakaka

minna minna said...

cute jerk..i likee

JiEjAh_DeEn said...

minna
apa yg kiut ?
akukahhhhh?
wakakakakak cabuttttttttt...

eddie dewanaga said...

gua respect dgn lu beb, bimbing seorang muallaf satu tanggungjawab besar dan lu telah mencuba dan insyaAllah, lu mesti berjaya!

JiEjAh_DeEn said...

eddie
errrkkkkkkk bimbing? hehehe mcm dia plak yg bimbing haku nan terejal neh ..
alhamdulillah ..dia yg rajin gi kelas menambah ilmu.
mudah²an selamanya gitu :D

ArPeGGiOS said...

alamak.... hutang tag lama tak jawab lagi

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers