June 18, 2009

Menu Berbuka & aku membebel



semalam tekak nak mkn western alkisahnya.
biasa la yer tekak org puasa miahahaha.
so menu nya mashroom soup & spegetti carbonara with meat ball .
sahur pun menu yg sama akakaka ternak lemak :P






untuk kawan² yg bg pandangan mana nak letak baju² lama tu tq ekk.
semalam dah ada org offer tuk hantar ke kg org asli ~ lega .
so mlm td aku telah merajinkan diri mengemas semua baju² .
sekejapan itu aku telah insap ~ no more beli baju .
tp apakah azam itu dpt dilaksanakan ?? tggu & lihat miahahha!!





dapat satu kotak besar tuk hantar ke kg org asli .
satu beg besar aku bg isteri stor boi aku (mynmar)
semua elok² lagi ~ bg sbb saya sudah insaf .
itu baju semua kecik² @ sendat + singkat.
ditambah pula saya sudak gumukssss grgrggrrgrgrgr.





satu beg besar plak baju² lokong,
telah selamat di bawa pg tadi untuk diberi pada errrrkkk ntah saper ekk.
ada la kot dia nak bg org kat opis dia tuh.

then ada 2 beg besar esok nak letak tepi tong sampah .
kene letak jauh² sket dr sampah busuk ekk syana ?
woraittttt .. ada gak yg bleh diguna cuma antara
rajin ngan idak ajek la kot org yg mengutipnya.

legaaaaa sbb dah settle bab baju.
tetiba wardrobe aku terasa lengang hahahaha
lokongggggggggggggg..bulih dah i beli baju baru ;0
mau kene sepak niiii ..ekekeke





last week aku dah settlekan mainan adam satu kotak.
dah asingkan mana yg elok & mana yg barai .
separuh bakal aku hantar kat taska akak aku di kg .
yg barai² & menyakitkan mata aku dah buang .
tggl yg elok² jekkk ~ cuma tinggal satu box yg berisi kereta² dia .
selamattttttttttt.
adam pun dah besar , kurang nak main.
tgh kemaruk ngadap pc :D



so , matlamat aku adalah melapangan isi rumah baru.
kene tabahkan hati membuang/memberi brg² yg tidak perlu.
sayanggggggggggggggg tp nanti kene bebel ngan ustaz faiz tan wakaka.




uupppssss byk plak aku membebel hari ni .
ye laaaa boss aku gi s'pore kan ?
aku ??
blogging , cit cat sampai lebam hahahaha.




1 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

bagus la jah, sedekah pada yg kurang mampu.... rezeki Allah bagi.

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers