June 25, 2009

Nasi Goreng vs Ikan Kurus Kering

selalunyakan pagi² sebelum gi keje aku keluarkan dulu binatang² yg aku nak masak
letak kat bahagian bawah p/sejuk supaya bila balik keje
senang aku nak kerjakan depa.
x yah tggu lama².
d'frozz ?
yerrrrr..aku x de m/vive nak d'frozz kan binatang² itu.
aku guna kaedah manual akakakaka
@
ceritanya semalam lupa nak bawa turun apa²
balik rumah ala² mcm tercengang gitu
ehhhh aku nak masak apa ni?
nak tggu mende tu semua cair alamat kebuluq la laki den
lokong tu mana leh tggu sampai kul 8 pun
kul 6 dah menggelupur lapar :D
nasib baik puasa leh plak dia tahan wakakkaaaa.
@
jadinya ..apa yg paling mudah kawan² ?
op kos kahhh nasi goreng.
mcm boring dah nak buat nasi goreng kg
so buat jekk nasi goreng bodo²
top up ngan ikan kering kurus kering yg di beli di lumut.
jauh datang nya tu ....
tp ikan masin tu teramatlah tidak masin ok.
tiada tanda² akan terkena darah tggi.
tawar + hambar
belasah ajek laaaa , janji mkn.
Alhamdulillah lokong mkn x byk bunyik.
aku jekkk yg byk bunyik
sendiri masak,sendiri bising
@
adam mkn nasi + telor pun dia dah sengih sampai telinga
bagus budak tu
senang hidup mummy dia hahaha



4 komen uolls ::

eddie dewanaga said...

"..sebelum gi keje aku keluarkan dulu binatang² yg aku nak masak..."


hahaha... lu ni Jah, tersembur air kopi atas meja gua laa... adoi!

JiEjAh_DeEn said...

eddie
hahahahaha so nak panggil haiwan² ker ? wakakakakakaa

hey...ini aku said...

"selalunyakan pagi² sebelum gi keje aku keluarkan dulu binatang² yg aku nak masak" - kahkahkah! klakar tuuu..

ZARA 札拉 said...

kak..sila jnagn tunjuk nasi..

aku boikot nasi nih~

dah 13 hari~

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers