June 29, 2009

Makan la apalagiiiiiiiiiiiii ...

hari isnin ni sunyi aje kan ?
blog pun byk x hapdet ..yappadaaaaaa korang neh :0
boring i tawwwww , so terpaksa rela i hapdet pasal mkn miahahha
ini masakan org malas plus berkalori tinggi ~ jgn tiru aksi ini.
tp i mkn sayur ajek tauuuu , yg goreng² tu adam mkn hahaha
masa ni tgh tggu lokong balik berjimba , dia promise nak tapaukan mknan.
tp bila lokong balik kul 9++ mlm , aku dah x lalu mkn.
x biasa dah mkn mlm² gitu , i dinner kul 6++pm ok ..
ini edisi perabis stok , kari telor + terung + kentang.
ini pun sayur belen² jekkk .. sawi ni setahun sekali la kot aku buat sayur.
selalunya beli untuk masukkan dlm mee/bihun goreng jekkk.
kalau pak choy tu sedap laaa buat sayur i likeeeeeeeeeeee :))
ini sup utara ..beli kat kafe13 s.alam ..sgt marbelesssssssssss tp mcm biasa
aku ni mmg gatal tgn , aku tmbh btg saderi + tomato buah hehehe
ini plak lauk untuk bubur ..semalam aku senggugut , so ckp ngan lokong
nak mkn yg lite² jekkk . so dia kata ok jeee kalau aku nak mkn bubur.
sayur kobis panjang ~ lauk tuk bubur slurrrppppppppppp.
bubur kosong jekkkk .. 3x adam bertmbh . mak aiiiiiiiiiiiii dah ler aku masak sket jek
kemain dia asyik nak lagi , nak lagi huhuhu so aku mkn sikit saja.
elok la tu kan , kata nak diet ..miahaha!!!!






9 komen uolls ::

ArPeGGiOS said...

nasib baik saya tak mengandung kak sekarang nih...

kalau tak...meleleh air liur anak saya

ZARA 札拉 said...

ohh kak~

nampak awesome!!

seb baek ko tak tunjuk nasik kak~

hahaha~

JiEjAh_DeEn said...

miza
hahahaha selamat ko x peknen miahaha

zara
diet nasik kan ?
sila jgn masuk ruangan ini hehehe

eddie dewanaga said...

dish yg paling atas tu sungguh california....!!!

huhuhu...

JiEjAh_DeEn said...

eddie
wakakakaka california pun leh masuk blog gua? miahahaha

aianna said...

akak...sy pose ni..3jam lg nk buka..tgk lauk2 akak...rase mcm lapau nk berbuka..erkkk!

JiEjAh_DeEn said...

aianna
sabarrrrrrrrr hehehe dugaan tuh :P

SyaNa said...

jejeh..jejeh...
jejeh air liur :p

JiEjAh_DeEn said...

syana
elehhhhhhhh ko lg asyik mkn shedap ajek tawwww .. namau banjer aku pung :P

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers