June 11, 2009

~ Menyesal tak sudah² ~

credit to pak google.
aku sekarang kemalasan nak snap² pic.
jadi tukun kamera tuh lam beg.
so time nak hapdet aku minta ehsan pak google ajek laaaaa.
jadik la kan asalkan x muram kelam entry aku tanpa gmbr huhuhu

menyesal dgn diri sendiri
mcm nak lempang²
mcm nak sepak²
mcm nak jahit mulut sendiri ..
napsu mkn sekarang adalah membuak² ,
lepas tu malas masak pun menjadi² ,
perubahan hormon ?
menuju usia ke'tua'an ?
whatever la jijah oiiii , asyik x mo salahkan diri sendiri hehehe
semalam mkn secara membabi buta
breakfast ~ nasi impit kuah kacang
lunch ~ beef rice b/pepper
dinner @ 6pm ~ KFC (nasi + ayam seketul)
dinner @ 8pm ~ nasik kandar
silaaaa ketuk kepala sendiri doblas kali :P
x pernah lagik aku mkn sebegini keji , sampai 4x pun tala nasik ;0
kenapa ekkkk ?
akupun heran ngan diri sendiri ..
tgh menaip ni pun perut aku rasa mcm nak mkn samting
don't speku aku peknen ekkkk ..
jauhhhhhhh panggang dr api hahaha
peknankan lemak mungkin laaa.
oh yaaaa , hari ni perasan ayu .
pakai dress baru beli TP dress adalah singkat
mungkinkah aku semakin meninggi ? mustahil la plak hhahahahaaa
rugi duit haku jekkk ,
mcm ngok plak tgk dress haku tergantung² cam langsir x shukup kain..



~ wasiat ~

5 komen uolls ::

strawberi said...

ala..aku kan ,..mmg hari2..pagi nasik lemak berlauk nagn teh tarik..tghari nasik penuh pinggan..mlm..msk...makan nasik lagi...tkleh idup tnpa nasik..tp aku tk pernah rasa bersalah..wakaka

Izza - Jiejah said...

strawbery
alamakkkkkkk .. gitu kaaaa?
aku mmg dah set mkn nasik sekali jek sehari sbbnya berat aku mmg tersgtlah senang nya naik.
kalau dah 3x tu ala² sunting wrong la kut ekekeke

eddie dewanaga said...

orang diet mkn nasik 4x sehari..?
hehehe... relax Jah, makan laa selagi ada selera, dah sakit nanti, kena pantang pulak...

Izza - Jiejah said...

eddie
hahahah tu la menu org diet.
dah naik sekelo pun cehhhhhhh!!!!

ArPeGGiOS said...

takpe kak. selagi boleh makan. nanti nikmat makan dah di tarik... terliur jer la.

mana gambar pakai dress. sian camera dok diam lam beg

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers