June 10, 2010

Semput ??

Fuhhhhhhhhhhhhhhh semput nak blogwalking hari ni.
seronok plak sambung² cuti ni , mcm nak cuti sebulan lepak kat rumah.
-
adam ni mcm biasa la kalau bercuti over xcited sokmo
balik cuti , sure la demam padahal saya dah siap² bg ubat demam
sajaaaaa je nak bagi hati mummy libang libu huhuhu
masa bercoti x henggat sakit
mainnnnnnnnnnnnnnnn aje la keje nya
balik bercuti terus kene nueb hehehe
mummy jugak yg kene EL
(dlm hati mummy ,sukaaaa je kene cuti ;-P)


nanti² saya apdet ttg percutian 4hr saya ;-D

7 komen uolls ::

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam jah..adam semput erk. dah macam acik dilla jek nih. bagi minum madu saban pagi jah. cuba lah try. aku wiera bagi madu tu dah kurang sikit dah lar nih....

Amri Bahruji matPuisi said...

salam.. ade semput gak ke?... same la ngan sy/.. xpe2.. nnti da besar ok la tu.. ;)

amin said...

kebetulan anak sy namanya adam, kekadang semput gak...

Izza - Jiejah said...

dilla
kerap gak bagi madu , tp time dia x sihat aje laaa hikkkss

Izza - Jiejah said...

amri / amin
dah lama x kene , last kene masa dia umur 1thn++ , itu pun 2x jek.
agaknya penat berjalan kot hehehe

kasihibu said...

alahai..kesian adamm...
syedihlah tengok adam gini
semoga sudah sembuh sesembuhnya....

Izza - Jiejah said...

k.eja
dah sihat sepenuhnya kak.
semalam lps kene neub terus ckp ngan saya nak main beskal.
bertuah takkk itu budak?
hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers