June 2, 2010

Salmon , peria dan masak lomak

Lama tak letak gmbr makanan kan?
x makan ker kami?
x masak ker saya ?
hehehehe makan tetap makan , tp masak ada sikit malassss ..
-
semalam ingat nak malas lagi tp adam sudah sound kata nak mkn mummy masak
huhuhu sajaaaaaa la tuuu nak dera mummy *nanges*
so mummy yg 'rajinnnnnnnn' sgt ni pun masak le dgn lomah longlainya
dlm hati dok hentak² @ bentak² nak mkn kat kedai
gini punya olang pun ado ... hehehe
-
menu rajinnnnnn mlm tadi ialah
Salmon + sosej grill bodo²+malas²
peria goreng pedas + udang
udang ada 5-6 ekor jekkk , hat 2ekor yg bertenggek kat atas tu giler glamer :-P
daging masak lomak cili api
sila jangan percaya saya yg masak sbb mmg bukan saya yg masak
jiran sebelah yg terlebih rajin masak n hantar
saya baru cadang nak masak ayam masak lomak petang ni
aci tak kalau saya masak lagik dah lagik
oyeaaahhhh suka lemak² yerrr ???
badan pun dah macam lemari buku adam hehehe


sekian.
nantikan kemunculan masakan mlm ni pulak.

5 komen uolls ::

Kauthar said...

mai tengok makanan kat umah kak jiejah pulak lah..hihihihi..

puterikurekure said...

salmon tu nampak yummy la!

Jiejah @ Iza said...

kauthar
meh meh meh ,,meh jamu mata hehehe



kurekure
mmg yummy .. x jemu² mkn hehehe

SyaNa said...

aku paling suke peria tu
lama tak mkn peria

Jiejah @ Iza said...

syana
i like toooo ..antu peria la katakan ..
elok gak ko mkn time preggy ni ,leh turunkan sket tekanan darah heheehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers