June 21, 2010

Saya selsema ;-(

Fuhhhhhhhhhhh selsema beb!
lamaaaa dah x kene , dlm setengah tahun
rasa lemah tul badan tp saya mmg elak & sangat² mengelak untuk MC pada hari isnin.
Bad reputation bg saya hehehe
gagah jugak datang keje , lagi pun bukan sampai terbaring jeee pun sakit ni.
-
wahhhh siap ada date tu
ye la , saya kan selalu blog kan kalau saya sakit
ada gak faedahnya kan ?
;-P

8 komen uolls ::

JijahJambu@Jj said...

moga cepat sembuh ...
nanti malam hirup sup panas k .. cepat kebah sikit

cik panadol said...

get well soon...

Izza - Jiejah said...

jijah
TQ ..

cik panadol
bak panadol 2 bijik hehehe
TQ

hajarus said...

akak selesema hajar plak batuk... huk3x...

anyway semoga kita sama cepat sembuh yer kak..

Izza - Jiejah said...

hajar
alololo siannya .. tu la ,harap cepat sembuh . Amin.

aNa d'sKoDenG said...

aku dah ok..last week mmg sengau aku~!

kasihibu said...

Semoga cepat sembuh...

NeenaAnuar said...

alahai... ciannyer... get well soon yeah sis! take care!

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers