June 7, 2010

Last Destination

Heehehhe yo yo oooo je kan ??
sebelum balik kene la tunaikan janji pada adam
dah janji nak singgah MPH
bukan beli pun , lepak jekkk bg dia membaca
dr adam umur 2thn dah biasa kan dia lepak kedai buku
dgn harapan esok besar² jgn la dia lepak kat tmpt² x seswai hehehe
dlm sejam lebih gak kat sana
saya ok jek 'buang masa' kat sana sbb saya kan ulat buku hehehe
tp akhirnya terrrrbelikan jugak ada 2 buku cerita
buku cerita nabi² , kesian kat dia sampai tertonggeng² kat sana membaca
murah jekkk , x sampai RM10 hehehe
saya cuti untuk isnin & selasa
cuti² mkn angin , jumpa lagi hari rabu hehehehe

3 komen uolls ::

puterikurekure said...

bestnya cuti2...
ke mana tu kak?

SyaNa said...

ko gi cameron ke jiejah oiii??

lama tak lepak lama2 membaca kt MPH
mmg ralit kan dok dlm tu

hajarus said...

amboi bagusnyer anak teruna akak nih... mesti ikut mamanyer nih... ;d

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers