June 1, 2010

Operasi mengemas semak samun

Sempena cuti 3 hari yg lepas
saya mengerah tenaga sendiri (nak kerah saper lagi??)
untuk mengemas gobok buku adam
serabut saya tgk , dah 1000x ajar pun x jalan jugak
ye laaa, kene la terima hakikat yg adam tu cuma 5thn
saya plak bg arahan mcm la budak tu dah darjah 5 hehehe
ambik buku tp x reti simpan elok
tinggi rendah , bm bi -semua campur baur
byk pulak dah buku² budak kecik ni
ini belum start sekolah betul²

jenuh la susun + asingkan ikut kategori
heheeh nak buat mcmmana,mummy nya cerewet kan
legaaaaa ..harap² leh bertahan seminggu dua
hehehe :-))
-
errrkkkk byk yg saya dah nak buang
tp bila dedi dia nak buang , adam ngamuk² x bg
mcm mana ehhh?
buku² tu semua dah x serupa buku pun
buku time dia umur 1-2thn
byk yg dah barai huhuhu
-
agaknya kene buang time dia tidur kot
hehe


2 komen uolls ::

sayangsayangibu said...

mommy jgn cuba cuba buang
budak kecik ni ingatan dia tajam
nanti dia tanya mana buku adam yg tu..mana buku adam yg ni..
hehehehehe....

Jiejah @ Iza said...

k.eja
jgn buang ehhhh? tp semak tul pandangan mata saya ni hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers