June 11, 2010

Cameron Highland - Part 11

Penggembaraan bermula lagi
pagi² (x la pagi sgt punnn hehe) , turun b/fast kat bawah hotel je
saya mkn bihun sup ..slurrrrppp
-
lepas tu singgah satu kedai "tea , chocolate & strawberry"
ayakkkkkkk masa tu lupa bawa kamera
gila sekejap duk ngadap barang² kat sana
mujur gak sedar diri , kami ni bkn peminat semua brg² tu
so membeli sekadarnya saja laaa :-D
-
Balik hotel rehat & mandi manda
lepas tu terus checkout
malas sebenarnya nak ulang alik
so lepas ni leh la singgah mana² yg sempat & suka
awal lg masa checkout tu , baru pukul 10++ .
-
singgah byk tempat gak tp semua malas usung kamera
asyikkk la saya jadi camerawomen - x kuasa dah
saya pun nak turun memborong sayur² segar gak
mmppp malang sekali masa saya turun tu bkn musim strawberry
so stock nya sgt terhad
tp sempat gak ler saya mkn strawberi celupcelup ceklat hehehe
-
Lepas siap borong memborong , port yg wajib singgah tiapkali turun sana
dah tentu la Bharat Tea.
wajib ni.
wajib perabis duit minum tea mahal tercekik ekekeke
makan time .
rasa nak ulang lagi lepak sana tp lepak bharat tea je la
isssshhhh demuknya sayaaaa
huwaaaaaaaaaaaaaa!!!!
x sedar diri - leh lagi minum teh tarik bercawan²
sapa yg salahhhh??
Bharat yg salah !
errrkkkk muka pun dah seboolat muka anna iman
mujur gak anna iman x meragam kali ni
hepi² je dia - sukaaaaaaaa.
adam ngan "ibu" (my sis)
me , adam & anna iman
me
tgk pemandangan saja
jgn tgk pompuan demuk tu.
panas oooooooo tp rasa mcm x nak turun hehehe
di mana sayaaaaa?
huhuhu asyik jadi tukang ambik gmbr
grgrgrgrgr

sekian
ehh..

2 komen uolls ::

hajarus said...

mase hajar g cameron hari tu pun xlepaskan peluang g turun ke ladang teh ni... sker ngan bau nyer yang segar tu... ;d

Jiejah @ Iza said...

hajar
tu la kan ? asyik la nak lepak kat bharat tea tu hehehe

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers