June 17, 2010

Mr Happy or Mrs Happy ??

so dgn rendah hati saya pun jawap TAG ni yer :)

Adakah anda HAPPY sekarang ?

~Alhamdulillah hepi yg sedang² saja .

Kenapa anda happy ?

~ Sbb saya baru sambut 9th anniversary semalam , hepi sbb berjaya juga melalui sepak terajang r/tangga ( wahhhhh ganazzzz ekekeke)

Apa benda yang boleh membuatkan anda happy ?

~ Saya ni senang je kot nak hepi , kalau ada org belanja saya mkn nasik (nasik sesaja) hepi la saya hahahaha dasarrrrrrrrr !!!

Pernah menerima tag ?

~ Yupppppp .

Nyatakan warna yang anda sukai

~ Sekarang saya suka purple & hijau lumut . Esok lusa belum ketahuan hehehe

Beritahu 9 orang yang anda akan tag

~ Saya skip yeeee ;-P

Adakah anda happy dengan apa yang anda ada sekarang ?
~ Saya hepi yippie yippie !!!



0 komen uolls ::

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers