June 15, 2010

Hehehehhee AWARD menakutkannnnn..

Award dari kak eja ni mmg menakutkan tauuuuuuu .
saja jekk dia TAG saya sebab ???
v
v
v
v
v
v
v
v
v
sebab dia tau saya KUAT MAKAN ekkk?
grgrgrgrgr
-
-
saya bkn la kuat sangat makan - sila percaya !
saya x suka junkfud
saya x minat fastfud
saya x suka kuih muih
tapi
v
v
v
v
saya suka HEAVY FUD
saya suka nasik , nasik , nasik !!!!
seminggu x jumpa nasik , saya leh jadi sewel
-
mcm org lain jugak , kalau balik kg sure la naik kg²/lbs² semua tu
kalori jgn kira , sure berlori²
lemak x yah tanya , tgk bodi pun dah tau
so , saya mmg layak dpt award ni
-
-
-
*julang award sambil nanges*
-
-
saya nak panjang kan award ni pada
syana - dia kuat masa tp x per sbb peknen
AI - dia kuat mkn x per sbb dia kurus

8 komen uolls ::

SyaNa said...

hahaaa...
aku kuat makan ek???
ttibe tersedar diri
:p

tq tq...mmg menakutkan weyyyy
tp best :-)

A.I said...

YEAY!! DAPAT AWARD KUAT MAKAN! eh..KUAT MAKAN??? wakakakaka..

KAU SGT2 TEPAT LE JAH. SESUNGGUHNYA AKU MEMANG KUAT MAKAN (berak pon kuat gak - tu sbb tak dpt nk simpan lemak kt badan) ;P

MACEH JAH (^_^)

sayangsayangibu said...

heheheheeee...sangat lawak mommy adam nih.. ;p

TopsyTurvyMum said...

haaaa...sama la kitaa..
kuat makan nasik hehehehe!

aNa d'sKoDenG said...

huh..nasib aku x kena tag..walau aku kuat makan gak. ermm..syy

Jiejah @ Iza said...

syana / ai
hahahahaha korang mmg layak kan ? ekekek



k.eja
hahahaha tq tq sbb bg award huwaaaa!!!!

Jiejah @ Iza said...

TTM
sama ekkkk ? tu la kan , x jumpa nasik leh rasa cam putus chenta plak kihkihkih



Diya
ko kuat mkn gak kerrr ?
aku nak bg award ni tadi tp dok pikir blog ko selalu bersawang-nanti x terambik ini award miahahaha

aNa d'sKoDenG said...

takper..takper..x yah aa..

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers