July 17, 2009

Tekanan perasaan di pagi jumaat yg mulia

ooooohhh pagi nan indah tp jiwaku gundah gulana.
semua pasal permit import.
dr pukul 9 call gomen opis
jenuh kene tendang sana sini
jap² kene transfer jab ini
jap lagik jab itu
pastu sini
pastu sinun
vavavaaavaaaaa bolakah aku ??
akhirnya setelah 3jam berhempas pulas tel sana sini
setelah telinga aku kemek menekap tepon
setelah aku hampir² terkucil
berjaya gakkkk aku dpt info
itupun bkn sbb pertolongan diorg
haremmmmmmmm.
akuuuuuuuuuu juga yg usaha tya kawan²
kesimpulannya
aku mmg tekanan perasaan sikit
kalau kene berurusan ngan org gomen
sorry ye kawan² yg keje gomen
may be bukan korang
tp aku mmg trauma ekekekeke
pasai apaaaa?
pasai byk sgt jabatan
ramai sgt org keje
kejap sana
kejap sini
oowwwwhhhhh berikan aku tong oksigen pleaseeee !!!!!

matik la kene gulai ngan ore gomen :P

4 komen uolls ::

eynda said...

Pernah berlaku jugak kat eynda....kena tendang macam bola hehe...sabar je la...

Izza - Jiejah said...

eynda
tu laaaa, sabar ajek laaaa :-P

SyaNa said...

sama la weyy, aku pn selalu kena..tapi part gajii oh lajuuu je nak mintak itu ini..tapi keje haremmm nak improve

*tumpang emo*

Izza - Jiejah said...

syana
hahahahah sila lah tumpang emo.
hangin akupun baru nak turun ni wakakka

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers