July 22, 2009

Menu berbuka day 2 :))

menu berbuka semalam ..
mkn sampai senak perut :P
masa mula² masak salmon tu ,
dlm hati ~ alamakkkkkkk mcm x shukup jekk seketui kongsi ngan lokong ..
siap pesan ngan lokong 'u mkn hat daging tauuu , yg lemak kat perut tu tinggal untuk i'
cissssssssssssss suka sgt ternak lemak , nasib baik lemak salmon jekk.
penuh dgn kebaikkan omega hahahha (edisi senangkan hati sendiri)
so , menu ialah salmon b/pepper .
korang pun dah muak tgk menu aku yg samaaaaaa ajek ni kan ? :-P

ini plak kari belen buat mee kari arituh .
aku tambah kentang untuk lokong ~ licin gakk dia balun
aku siap ckp x mo mkn kari tuh , sila perabih ..
oh yerrr , lokong ngan adam mkn dulu dlm 6++ .
x de nya depa nak tggu aku buka puasa ~ sokmo kebulur .
ini salad untuk aku ..
buat awal² , pastu masukkan lam peti sejuk
perrrgghhhhhhhh berangan ala² mkn kat pizza hut :D
camner nak buat ?
pejam mata pun boleh ..
semua tu potong besar² ,
kalau korang nak tambah brokoli , rebus/stim dulu .
pastu masukkan 2-3 sudu apple vinegar,
tambah b/pepper powder yg kasar² tu .
gaul rata , simpan n makan .
ini biasa laaaa , telor dadar tuk 2 hero ku .
aku x menat .


korang ada nmpk gerhana matahari?
nanti aku buh tuk next entry.

7 komen uolls ::

ZARA 札拉 said...

kak..

kamu memang buat aku terliur...takpe2..aku tgh makan bebola ayam nih..takpe2~ hahaha~

kamikaze501 said...

sampai terliur saya tengok...!!! saya sekarang ni tengah perut kosong ni.......lapar rasanya..!!huhuhhu

JiEjAh_DeEn said...

zara
bebola pun sedap kan kan kan ? :P

kamikaze
errrkkkkkk ada air liur atas kibod hahhahaa

eddie dewanaga said...

that salmon dish tetap markah penuh...!!!

JiEjAh_DeEn said...

eddie
hahahaha full mark even tiap kalipun muka incik salmon serupa ekk ?

ai said...

kau mmg pecinta salmon kan? aku tingin..tp mahallll :(

JiEjAh_DeEn said...

ai
hahaha mmg pencinta sbb anak banak leh mkn ..x de tulang halus² kan
ikan lain laki n anak aku memilih hahaha

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers