July 6, 2009

Memenuhi Nafsu

menu weekend la pulak ..wajib la ada mkn² kan?
sabtu tu pg bekpes kat luar ngan adam,
pastu bawa dia gi potong rambut .. behave jek dia.
lagipun dah kali ke 3 ..
dulu masa adam below 3years , baru tgk kedai gunting dah meraung hahaha
apesal ntah takut sgt dia ngan india gunting rambut tu wakakaka
balik tesco tapau sushi murahan dlm tesco.
jadik la buat pelepas gian ..beli 4 ketui wa belasah sorang.
offer kat adam terus dia cebik cisssssssssssssssssss :P
ini petang semalam punya menu.
nmpk mcm merah plak padahal buat guna sos b/pepper.
pedas ya amattttttttt .. kebas mulut hahahaha
adam mkn sampai berair mata ..tu pun gagah² dia habes kan.
saja buat lain sket konon sbb baru beli sos b/pepper with mashroom.
nmpk mcm x pedas , sekali masak ..hambik kooooo , terus memulas perut :0
ini lak menu jumaat ~ dinner .
ayam goreng bodo jekkkk.
lawan ngan kari tenggiri + bendi ..slurrrppppppppppppp :D
soooooooooooo oily kan ? jgn tiru aksi ini di rumah ekekeke .
ini plak sate beli depan rumah ..
sedap gakkkk RM0.60 secucuk.
beli 20 cucuk , adam jek balun 9 cucuk ..
mmg notice dr dulu yg adam suka sate , ikut sapaaaaaaaaaaaaa la tuh!!



asyik lapar jekkk lately.
kene kontrol mkn mggu ni ,
kalau x mau ada yg kain baju kurung sangkut kat perut ekeke

5 komen uolls ::

ME said...

... curry & bendi tu cam sedap je

JiEjAh_DeEn said...

me
boleh laaaaa .. leh masuk perut ekekeke

SyaNa said...

aku pn masak kari ari tu
kari kepala ikan

*wey umah ko kt alam budiman tu sama mcm kakak aku..ntah2 jiran kot :p

JiEjAh_DeEn said...

syana
tu la ,pasan menu kita sama akakaka

ehhh akak ko apa nama jln rumah dia?
arituh mcm perasan ko ada gi sana kan ? :D

ZARA 札拉 said...

seb baek aku dah makan rojak td~

hahaha~

kak..ku ketagih sushi~

dah lama tak makan~

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers