July 21, 2009

Menu berbuka

semalam macam² fikir nak berbuka apa.
kejap nak mee sup
kejap nak kantonis mee
kejap nak mkn nasik
tetiba sampai rumah aku masak mee kari ..bulihhhh? hahaha
ntah hapa² napsu org puasa ni .

sahur pg tadi mkn sandwich telor+timun+tomato jeeee.
pastu milo segelas ..
cuaca sekarang ni bkn buat aku lapar
tp hausssssssss semacam jeeee .
mcm bebudak plak rasanya , tgk air menjejes air liur hahaha.

pagi tadi lokong mkn mee kari belen mlm td jeee as a bekpes .
adam pun ok jek bila kata hari ni x de pergi bekpes sbb mummy puasa,
adam bekpes kat skolah yerr ..angguk² jek dia
gud boy !!
:D

shah alam hujan lebat + gelap gulita.
memberi kedinginan yg hebat .

8 komen uolls ::

eynda said...

Sedapnyer mee kari :-)

eddie dewanaga said...

Jah, petang ni berbuka kalau ada mihun sup extra fishball...

syurgawi pelangi, beb!

JiEjAh_DeEn said...

eynda
tu laaa ,ingat nak diet tp masak gak yg berlemak hahaha

eddie
bihun supppp ? slurrrpppp tp dah 2hr x mkn nasik. kebuluq ooo :P

ai said...

sempat lagi kau msk mee kari??!!!

meh pindah sebelah umah aku Jah..leh aku tompang makan. :P

ME said...

mee kari .. hmm sedapnya. selamat berbuka

JiEjAh_DeEn said...

ai
alaaaaa mee kari sempoi ajekkkk.
men campak² semua huhu
ko la pindah sebelah rumah aku wakakka

me
tq ..dah selamat masuk perut hehe :D

ZARA 札拉 said...

takpe2...

aku makan keropok lekor penuh dgn rasa ikan ni kak~

hahaa~

tetiap kali masuk blog kamu kak, aku harus minum air..hilangkan lapor~

JiEjAh_DeEn said...

zara
hahahahah x per , bln puasa blog ini dihalang menerbitkan gmbr mknan ekekek

NUFFNANG

Mr & Mrs Tan

Daisypath Anniversary tickers

ADAM IZZ ZAFFRAN TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

ADEEL IZZ ZABAD TAN

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers